Täby Galopp 30 september 2012

Var på Täby Galopp igen och spelade faktiskt på alla lopp denna gång. Annars brukar jag låta bli de sista loppen och åka hem. Jag har trots allt lite långt att åka för att komma till Täby. Spelandet gick hyfsat eftersom jag bara förlorade 50 kronor på spelet. Fast jag tillhör inte storspelarna. Det handlar mest om att få upp spänningen när man tittar på loppet och har någon eller några hästar att heja på. Men jag spelar i stort sett bara på plats än så länge. Jag har inte tillräckligt med kunskap eller när het till en häst för att satsa på vinnare.
Filmen visar på vilka hästar jag satsade på under dagen.


Täby Galopp är nedlagd men så här kunde det se ut när det fortfarande var där galoppen höll till.

 

Om tommygerhard

En pensionerad handelsanställd som skriver om sådant jag tycker är intressant och lägger ut en del bilder.
Detta inlägg publicerades i Sport och märktes , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar